
Lasikahvion pahaksi kilpailijaksi osoittautuneen kahvilateltan toimintaa ja huomattavaa aluetta, jonka telttakahvio on torista vallannut haluttaisiin rajoittaa...

Torielämä oli muutenkin vilkasta havainnointipäivänä 18.9.2007. (ostin kuitenkin posson)

eli kukkia, vihanneksia, lihapiirakoita ja possoja yhdellä kulmalla. Satraapeilla taitaa olla pienessä ja vaatimattomassa kolosessaan tuumittaavaa?

ja niin (tämän me vanhat kotkalaiset muistamme aina), olihan tässä torin varrella joskus silloin muinaisina aikoina tuon nykyisen pakkilaatikon paikalla kauppahalli - nyt siinä on edustava marketti...

...ei taida olla market enää ihan hyper, mutta toimii kuulemma.

Kommentit